Gaziantep

Gaziantep'te fabrikada zehirlenme şüphesi! Çok sayıda işçi hastanelik oldu...

Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında 30'un üzerinde işçi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. İşte detaylar...

Loading...

Edinilen bilgilere göre olay, Gaziantep 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan tekstil fabrikasında yaşandı.

Gaziantep'te tekstil fabrikasında içtikleri sudan rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Olay, sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesi 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan Şireci tekstil fabrikasında meydana geldi.

İddiaya göre, fabrikada çalışan 25 işçi, bilinmeyen bir nedenle rahatsızlık geçirdi. Bulantı ve kusma şikayetleri bulunan işçiler, Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası'na götürüldü.

Yapılan tetkiklerin ardından işçilerin içtikleri sudan zehirlendikleri tespit edildi. Tedavisi devam eden işçilerin genel sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

{ "vars": { "account": "G-1REJ3H5V8B" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }