Gerçekleştirilen ziyarette kulübün yeni sezon planlamaları ve hedefleri üzerine görüş alışverişinde bulunulurken, şehrin sporuna ve Gaziantep Futbol Kulübü'ne dair değerlendirmelerde bulunuldu. Ziyaretin anısına Bilal Çeker, Abdülhadi Çelik ve Orkun Balat'a isimlerinin yazılı olduğu formalar takdim edildi.

Başkan Memik Yılmaz, Gaziantep Futbol Kulübü'nün şehrin ortak değeri olduğunu ifade ederek, kırmızı-siyahlı kulübe gösterdikleri yakın ilgi ve misafirperverliklerinden dolayı Bilal Çeker, Abdülhadi Çelik ve Orkun Balat'a teşekkür etti.

Gaziantep Futbol Kulübü'nden yapılan açıklamada, "Nazik ev sahiplikleri dolayısıyla Bilal Çeker, Abdülhadi Çelik ve Orkun Balat'a teşekkür ederiz." ifadeleri kullanıldı.




