Türkiye Basketbol Ligi’nde şampiyonluk mücadelesi veren Gaziantep Basketbol, son haftalardaki kötü gidişatını sürdürüyor. Gaziantep temsilcisi, sahasında konuk ettiği OGM Ormanspor’a 80-86 mağlup olarak zirve yarışında önemli bir yara aldı.

Şahinbey Belediyesi 600 güreşçiyi ağırladı
Şahinbey Belediyesi 600 güreşçiyi ağırladı
İçeriği Görüntüle

Maça iyi başlayan Gaziantep Basketbol, ilk çeyreği 26-23 önde kapattı. Ancak ikinci periyotta toparlanan Ormanspor, devreye 41-38 üstünlükle girmeyi başardı.

Üçüncü çeyrek büyük bir çekişmeye sahne olurken, periyot 63-63 eşitlikle tamamlandı. Son periyotta ise hata yapmayan Ormanspor, mücadeleyi 86-80 kazanarak Gaziantep Basketbol’a üst üste üçüncü yenilgisini yaşattı.